Ubrania z Pepco. TAK czy NIE?

 Pepco...kto nie zna tego sklepu. Swoją sławę zawdzięcza pięknymi i stylowymi dekoracjami do domu, akcesoriami i to w najniższych cenach. Sama posiadam różne i bardzo ładnie się prezentują.
Sklep w swoim asortymencie posiada również ubrania począwszy od tych dla niemowlaków aż dla dorosłych. A więc co z nimi? Czy one też są równie dobre jak reszta produktów Pepco czy też nie warto sobie zaprzątać nimi głowy?

Zacznę może od tego, że w Pepco znajdziemy spodnie, bluzki, piżamy, skarpetki, bieliznę, stroje kąpielowe. Prawie wszystko kosztuje taniej niż w sieciówkach. Szkoda by było się nie skusić, prawda? Jednak aby kupić coś w Pepco trzeba to zrobić z rozwagą. Przede wszystkim zastanówcie się, po co Wam są potrzebne te ubrania. Do pracy, na imprezę, w góry czy może na co dzień do domu? Następnie pomyśl czy będziesz miała czas i chęć aby prać ręcznie jeśli będzie tego wymagał produkt.
Jeśli ubrania te potrzebne są Wam do sytuacji wymienionych powyżej oprócz do chodzenia w nich na co dzień to sobie lepiej odpuścić. Ich materiał potrafi być szmaciany, ale z tych lepszych(nie wiem jak Wam to wytłumaczyć). Jeśli chcecie iść na imprezę w jakiś ładnej bluzeczce to lepiej kupić w innym sklepie.
Odwołując się do prania rzeczy z Pepco to zanim kupicie daną rzecz dokładnie przejrzyjcie materiał z jakiego jest wykonany, ponieważ on dużo Wam powie. Nie radziłabym się sugerować oznaczeniami na metce, ponieważ to potrafi być zgubne. Przykład, jakiś czas temu kupiłam z przyjaciółką bluzkę. Na metce pisało, że można prać ją w 30 stopniach. Zrobiłyśmy pierwsze pranie i bluzka była cała w kuleczkach i nieco się skurczyła. Od tego czasu piorę każdą rzecz z tego sklepu ręcznie dla bezpieczeństwa. Nie zauważyłam aby coś złego działo się z resztą rzeczy.
Oczywiście rzecz biorąc nie twierdzę, że każdy produkt stamtąd może w praniu ulec zniszczeniu. Moja mama raz wrzuciła bluzkę, majtki i strój kąpielowy do prania. Pomyślałam, że to by było na tyle, ale ku zdziwieniu wyglądały tak samo jak przed kupnem. Wrzucałam je wtedy przez cały czas do prania(mimo, że stroju i bielizny nie można było prać w pralce) i nadal wyglądały dobrze więc to zależy jak traficie i potwierdza to, że oznaczenia na metce nie mają znaczenia.
Jeśli chodzi o bieliznę koronkową to nie odważyłam się jej prać mechanicznie, ponieważ jest to delikatny materiał i wolałam nie ryzykować. A co ze skarpetkami? Piorę w pralce i dobrze się trzymają więc o to nie ma się co obawiać. Jak widzicie o każdy produkt trzeba dbać inaczej i może to być męczące.
Podsumowując, ubrania z Pepco mogą być fajne, jeśli tylko będziemy o nie odpowiednio dbać. Najlepiej nadają się na co dzień, ponieważ jeśli je zniszczymy to nie będzie ich tak szkoda, bo kosztują niewiele. Pamiętajcie, że metka nie jest wyznacznikiem i lepiej samemu ocenić jak najlepiej będzie dla danej rzeczy.

Kupujecie rzeczy z Pepco?
Jakie macie z nimi doświadczenia? 

47 komentarzy:

  1. mam kilka ubrań z pepco :) niektóre to takie prawdziwe perełki w mojej szafie :) dość rzadko kupuję tam ubrania częściej ozdoby do domu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kupować w tym sklepie, szczególnie skarpetki, i ubrania dla moich siostrzenicy :) ale nie zdarzyło się żeby po jednym praniu daną rzecz uległa zniszczeniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam złych doświadczeń, jeśli chodzi o ubrania z Pepco. Przyznam szczerze, że jednak częściej trafiam tam z chęcią zakupu czegoś do domu. Bardzo fajny post i trzymam kciuki za dalszą samorealizację. Zapraszam również do siebie!
    https://life-by-victoriaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam t-shirt z Pepco i niesamowicie dobrze mi sie go nosi jak i pierze, w ogole sie nie zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie kupuje rzeczy z pepco, jedynie dodatki do domu :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupuję w PEPCO rzeczy głównie dla synka i ogólnie jestem zadowolona ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czasem kupuję w Pepco i nic się z tymi ubraniami nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Pepco zdarza mi się kupować jedynie koszulki czy spodenki do spania, ew. skarpetki haha. Poza tym nie przepadam za jakością ich ubrań

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W Pepco znajdowałam często sporo fajnych rzeczy, ubran akurat nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. W Pepco kupuję te cuda do domu raz kupiłam stanik do ćwiczeń mam do go tej pory i ponad rok przeżył pranie :) myślę, że wszędzie trzeba patrzeć na składy ubrań nawet w moim ulubionym sklepie jak się nie spojrzy to może być różnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie mają małą rozmiarówke ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię PEPCO ponieważ mają dość ciekawy cały asortyment ale za to średni wybór. Rozmiarówkę mogliby powiększyć. Rzeczy od nich faktycznie są dość specyficzne, tanie majtki czy skarpety szybko się drą i dziurawią za to te droższe trzymają się dłużej. Podoba mi się częstotliwość sklepów i niższe ceny jednak to wszystko się odbija na jakości. Mam ubrania z pepco i faktycznie bluzki się kuleczkują i kurczą nieco ale bluza mojego chłopaka trzyma się dobrze. :) Dziecięce ubrania też trzymają się ok chociaż dla tych starszych dzieci niekiedy już po tygodniu potrafią się wytrzeć lub zeszmacić. Raz mój młodszy brat podarł spodnie po tygodniu z Pepco. Powracając jeszcze do ubranek dla małych dzieci to już nie kupuję w pepco przez to, że gdy kupowałam na prezenty dla innych dzieci, to one po prostu miały już takie ubranka więc po prezenty dla małych dzieci chodzę gdzie indziej. Ciekawe mają zabawki i asortyment do domu. Nie znudzi mi się przeglądanie tego gdy jestem w tym sklepie. Ogólnie sklep całkiem ok jednak nie ma co od niego wymagać.
    Zapraszam do siebie: http://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/09/wiem-jak-to-jest-ponac-zywcem.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam sceptyczna do ubrań z Pepco, dopóki pewnego razu nie zostałam zmuszona przez życie do kupna tshirta. Zachlapałam się sokiem na mieście...obok było pepco. Od tamtej pory wchodząc do tego sklepu zaglądam też na dział ubraniowy. Można trafić na coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ich ubrania i często kupuję dla dzieci bo są ładne i kolorowe a do tego tanie, jednak mają też wady, nie są zbyt trwałe, zwykle na 1 dziecko. Często po praniu zmieniają rozmiary, kurczą się lub rozciągają - zwłaszcza legginsy i bluzeczki. Ciuchy które kupiłam starszej np w H&M nosi jeszcze młodsza, ciuchy z Pepco sa do wwalenia. Ale szczerze za taką cenę? 9zł - góra 15zł warto. I super mają skarpetki -nie mechacą się nie kulkują - uwielbiam ich skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzadko bywam w Pepco :) kupuję tam głównie "głupotki" do domu; kubeczki, świeczi i tym podobne pierdółki :D ale ubrania również zdarzyło mi się i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W Pepco kupuję głównie rzeczy do domu typu dekoracje, kubełki i pudełka. Ciuchów raczej nie kupuję, bo chociaż są fajne to po kilku praniach wyglądają już jak ścierki.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię kupować w pepco, fajne zdobycze.
    \https://skucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię ubrania z pepco, można kupić ciuchy za niską cene:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię Pepco za dodatki i akcesoria do domu. Miałam raz materiałowe spodenki i były super, mam także ciepły sweterek/bluzkę i też się dobrze sprawdza. Ale jak dla mnie wygrały grube skarpetki i zwykle skarpetki. Bardzo je lubię. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. A wiecie może, w jaki sposób zachowują się ubrania tej firmy w suszarce? Nie ukrywam, że trochę ich posiadam i chciałabym zaopatrzyć się w taką suszarkę. Mam nadzieję, że będę mogła skorzystać i znaleźć coś odpowiedniego dla siebie, np. na stronie https://www.oleole.pl/suszarki.bhtml

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam trójkę dzieci w różnym wieku i większość ubranek kupuję najczęściej właśnie w Pepco. Przyznaję, ze to mój ulubiony sklep. Ceny są zabójczo niskie a ubranka dla dzieci (zwłaszcza dla tych najmłodszych) urocze, więc można stracić głowę. Czasami aż się boję do Pepco zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czasami można w tym sklepie znaleźć coś interesującego jeśli chodzi o ubrania, ale na przykład nie znajdzie się tam butów niestety . więc jeśli szukałybyście namiarów na sprawdzony sklep z obuwiem to zdecydowanie polecam https://butymodne.pl/ , gdzie są niskie ceny

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chyba nigdy nie miałam nic z Pepco jeśli chodzi o ubrania

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o mnie to raczej nie, ponieważ kilkakrotnie zawiodłam się na jakości. Poza tym styl też nie zawsze mi odpowiada. Wolę jakieś fajne internetowe butiki, w których zawsze znajdę pomysły na fajne stylizacje. Na stronie https://infinityfashion.pl ostatnio zauważyłam nową kolekcję, więc może coś sobie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja małżonka ostatnio zdecydowała i kupiła bardzo fajną sukienkę z sklepu internetowego https://zawszemodne.pl . W tym sklepie naprawdę jest bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja znalazlam piekne sukienki dla dziewczynki na https://www.fazymazy.com/ i sa o niebo lepsze od tych z pepco. tu mam tylko polskich producentow, ale kiedys tez w pepco kupowalam, ceny zbliżone

    OdpowiedzUsuń
  28. ja znalazlam piekne sukienki dla dziewczynki na https://www.fazymazy.com/ i sa o niebo lepsze od tych z pepco. tu mam tylko polskich producentow

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy artykuł, byłem ciekawy Twojej opinii :) Ceny w pepco są niskie, oczywiście jakość odzieży również, ale jedno muszę przyznać - mają tanie jeansy, dobrze wykonane, modne - rurki, szerokie, z szelkami, ciekawy wybór i one są wyjątkowo bardzo dobrej jakości i w atrakcyjnych cenach. Jeden minus - bardzo szybko znikają z półek. Poza tym nic z odzieży tam nie kupujemy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnimi czasy ubrania z Pepco bardzo poprawiły się pod względem jakości. No i można je kupić w przystępnych cenach, dlatego bardzo często chodzę na zakupowe wojaże właśnie do Pepco. Co prawda nie przepadam za rzeczami dla dorosłych w tym sklepie, ale akcesoria i ubrania dla dzieci są super. Zawsze po prostu musimy patrzeć, czy dany produkt jakościowo nam odpowiada. Ale jeśli za ubranie na podwórko dla dziecka zapłacimy 7 zł, to raczej nie jest szkoda, że prawdopodobnie po kilku praniach się zniszczy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Słaba jakość tych ciuchów po dwóch razach koszulki się rozciągają ,tak więc tylko do spania albo po domu zdarza się,że trafi się na coś dobrego.Najlepsze to koce,kubki,i takie różne pirdółki ale ciuchów z tamtąd nie polecam!😕😣🙄

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupiłam bokserki dla 5 latka wyprałam przed pierwszym założeniem (pranie delikatne) pojawiły się dziury-po dwóch dniach od zakupu zareklamowałam -reklamacja nie została uznana z powodu złego użytkowania "bzdura "NIE POLECAM ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE. Bardzo słaba jakoś tych ciuchów , a reklamacja zawsze z Państwa winy , wręcz się dowiadujemy przy kasie po co Państwo kupowali -wielką łaskę robią. Więcej nic w tym sklepie nie kupię !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pepco jest ok. Szczególnie można tam się obkupić w produkty dla troszke starszych dzieci. Są tanie i nie szkoda jak się zniszczą. Ubranka dla niemowląt, wolę jednak kupić polskie. Mam wtedy pewność co do bawełny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kupuje tam czasem ubrania dla dzieci bo sa tanie i mozna znalezc sporo ladnych,poza tym pepco jest wszedzie i jest blisko. Jesli chodzi o jakosc..niestety..umowmy sie,sa po prostu kiepskie. Moje dziecko uczac sie chodzic,dreptalo na kolankach. Wiadomo,ze nie do tego sluza spodnie/ getry- niemniej jednak dziura byla tego samego dnia,gora po dwoch,i tak w wielu parach. Czesto czarne,granatowe materialy jeszcze w sklepie wygladaja na sprane. Kolory z nadrukow szybko sie niszcza,a po kilku praniach materialy sa tak sprane,jakby byly noszone juz przez starsze rodzenstwo. Getry sie kurcza. Jedne skurczyly sie tak,ze jedna nogawka jest o jakis rozmiar,moze dwa, krotsza i wyciaganie nic nie daje:D Piore w niskiej temperaturze i krotkie czasy. Jeszcze co zauwazylam przy prasowaniu,to ze szwy bluzek,ktore powinny byc na boku,w trakcie uzywania,zmieniaja swe polozenie- gdy sie prasuje- jeden jest z przodu,drugi z tylu bluzeczki- zle skrojone. I to jest bardzo czeste.

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  37. Zainteresował mnie ten blog


    OdpowiedzUsuń
  38. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  39. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  40. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  41. Ubrania z Pepco mają całkiem fajną jakość i bardzo konkurencyjną cenę

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  43. Dużo zależy od tego jakiej jakości oczekujemy od ubrań. Ja lubię te wykonane z trwałych materiałów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Recenzje przy herbacie , Blogger