Dlaczego lubię kupować ubrania w Medicine?

Medicine kupuję od niedawna i szczerze mówiąc na początku kompletnie nie zwracałam uwagi na ten sklep. Dopiero koleżanka opowiedziała mi co nieco o nim i pokazała przykładowe ubrania stamtąd. Początkowo kręciłam nosem, jednak im częściej przeglądałam ich asortyment, tym bardziej zaczęły mi się podobać.
Dziś jestem stałym bywalcem tego sklepu i pokrótce opowiem Wam dlaczego lubię uzupełniać moją szafę właśnie tam.
Na początku muszę zaznaczyć, że ubrania w tym sklepie różnią się nieco od innych sieciówek typu H&M, Cropp czy też Top Secret. Po prostu są w innym stylu, bardziej starodawnym(z tego co zauważyłam). Jeśli ktoś lubi takie klimaty to na pewno coś znajdzie dla siebie w tamtym miejscu.
Przejdźmy do meritum treści czyli dlaczego lubię kupować ubrania w Medicine. Zupełnie pominę fakt, że jestem wielką fanką rzeczy, które były kiedyś modne.
Po pierwsze większa część ich ubrania jest uniwersalna czyli np. jedną sukienkę mogę ubrać do teatru, na wystawę, do kina czy też na taką uroczystość jaką jest osiemnastka.
Po drugie każdy znajdzie coś na swoją kieszeń. Znajdują się tam zarówno ubrania od ok. 30 zł(nie rzadko są jakieś promocje) i wzwyż, jak i te za 120 zł(a jak boli kiedy nie ma się tyle gotówki).
Po trzecie moim skromnym zdaniem ten sklep wychodzi poza kanon tego, co jest w danej chwili modne(zazwyczaj) i serwuje nam coś nieszablonowego, coś, co nie znajduje się w co drugim sklepie.
Na zdjęciach powyżej widzicie jedną z sukienek Medicine i wiem, że założę ją na niejedną okazję. Ma prosty fason, spiczasty dekolt, bufiaste rękawki i cała zapinana jest na guziki. Na dole znajduje się urocza falbanka z małym wycięciem po środku. Pomimo, że jest długa i czarna to jest przewiewna. Kupiłam ją za całe 35 zł, ponieważ była ona przeceniona i od tej przeceny była kolejna przecena, tym razem o -30%, także to był dobry zakup!
Do niej wybrałam żółte sandałki z kolekcji Julii Wieniawy, które są na stabilnym i wygodnym obcasie i będą dobrze komponować się z niejednym zestawem ubrań.

Sukienka - MEDICINE
Buty - DEICHMANN

Kupowaliście coś kiedykolwiek z Medicine? Jak Wam się dana rzecz sprawdziła?
Jak Wam się podoba takie zestawienie?
Polecacie jakiś inny sklep z nieszablonowymi ubraniami? 

59 komentarzy:

  1. Niestety nie znałam wcześniej tego sklepu, ale weszłam z ciekawości i mają naprawdę ciekawy wybór. Myślę, że każdy znalazłby tam coś dla siebie :) A Twoje zestawienie prezentuje się świetnie, wszystko pasuje idealnie! Jeśli chodzi o nieszablonowe ubrania to takie znajduje tylko w SH! Niezawodnie :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przekonałam się do tego sklepu :) Teraz jestem w ciąży więc rzadko tam zaglądam, ale wcześniej byłam stałą bywalczynią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znalam wczesniej tego sklepu ani tez o nim nie slyszalam, ale sukienka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Medicine znam, jednak prawie, że w ogóle nie zaglądam do tego sklepu :) Twój post mnie zachęcił :) Następnym razem będąc na zakupach z chęcią tam zerknę :)

    PS. śliczna sukienka i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas niedawno założyli, ale jeszcze nic tam nie kupiłam :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tam nic nie kupiłam, ale słyszałam już dobre opinie o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka podejść do Medicine, ale nigdy nie udało mi się nic wybrać. To raczej nie mój styl. Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Wielkiej Parady Smoków w Krakowie.

    Pozdrawiam. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka :) Chyba się skusze na nią :)
    http://naprawdenienazarty.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sukienka! Ja ostatnio bardzo polubiłam ubrania w takim stylu ;) O sklepie nigdy nie słyszałam, ale chętnie go sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz czytam o tym sklepie. Z chęcią przejrzę asortyment, bo sukieneczka zawróciła mi w głowie! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz o nim słyszę, ale z tego co własnie sprawdziłam mają naprawdę fajny asortyment. Piękna ta sukienka!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przejrzeć ich asortyment, bo na dobrą sprawę u mnie w galerii go nie ma
    Zestawienie prezentuje się całkiem fajnie
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten sklep i mam mnóstwo ciuchów z niego, głównie sukienek. :) Ubrania są ciekawe, bardzo kobiece, ładnie leżą i podkreślają to co trzeba i mieszczą się w kanonach mody (bo na tym mi również zależy), a jednak niepowtarzalne. Męska oferta również ciekawa i modna, raczej dla młodziaków albo panów modnie i niebanalnie ubierających się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto zaznaczyć że to polska marka, projektują polscy projektanci często w kolaboracji z artystami, grafikami i tatuatorami. Ich printy są niepowtarzalne, osobiście nie kupuje już ciuchów nigdzie poza medicine :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W te wakacje podczas wyprzedaży byłam w medicine, ale były takie tłumy i miałam mało czasu, że nie zdążyłam się dobrze przyjrzeć. Z tego co zauważyłam, to są tam ogromne zniżki cenowe, bardzo opłacalne. Jak tylko będę w galerii z chęcią tam zajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A powiedzcie jakie macie typy jeśli chodzi o sklepy z obuwiem? Jakieś ulubione? Bo ja wiele dobrego o https://butymodne.pl/espadryle-c257083.html słyszałam, że mają porządne buty, do tego widać że ceny na każdą kieszeń i bardzo unikalne wzornictwo

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tej marce odzieżowej, ale z tego co pamiętam chyba nigdy nic tam nie kupowałam. Muszę się tam w końcu wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Również nie posiadam nic z tego sklepu, chociaż widziałam go kilka razy przechodząc w galerii

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie :O

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy wpis ;) W Medicine kupuję od dawna z kilku względów:
    - częste promocje na drugą lub trzecią rzecz
    - dobra jakość, co 10 ubranie oddaje na reklamację po pierwszym praniu xD
    - trend, moda, nowoczesność - odzież jest zawsze na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja natomiast bardzo rzadko robię tam zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też dopiero niedawno odkryłam ten sklep. Wcześniej zawsze sądziłam, że mogą tam znaleźć coś dla siebie osoby w starszym wieku. Moja siostra mi go pokazała i byłam bardzo zaskoczona, bo znalazłam sporo rzeczy, które trafiały idealnie w mój gust. Czasem nie warto kierować się wyłącznie wystawą danego sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Medicine ma naprawdę świetną ofertę odzieżową

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozmiarówka jak dla siatkarzy albo koszykarzy :D nawet na stronie mają dopiski pod zdjęciami że modele po 190 cm wzrostu prezentują rozmiar M :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Również bardzo lubię ubrania z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również lubię stamtąd ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo pomocne informacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy wpis. Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sandałki w tym kolorze dodały całej stylizacji pikanterii.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się ciekawe zestawienie kolorów w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka w połączeniu z tymi butami wygląda bardzo gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta sukienka mnie osobiście zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dobór kolorów w tej stylizacji jest niezwykle trafny. Podoba mi się wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  42. Do takiego zestawu warto jeszcze dobrać super zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten buty świetnie pasują do sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta stylizacja trafiła w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię takie kompozycje kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Recenzje przy herbacie , Blogger