Zestaw do włosów z Ziaji

Włosy są dla mnie świętością i nie wyobrażam sobie, abym o nie nie dbała. Używałam już wielu kosmetyków aby jakoś je zregenerować, odbudować. Jedne były droższe, zaś inne z niższej półki, ale nigdy nie byłam chociażby w 80% zadowolona i nawet nie myślałam, że kiedyś to się zmieni, bo po prostu straciłam nadzieję na to.
Zestaw do włosów, któremu poświęcam dzisiejszy post dostałam na święta. Od początku byłam przekonana, że kosmetyki o łącznej wartości 20 zł nie sprawdzą się na moich włosach, ponieważ to tylko Ziaja(lubię ich kosmetyki do twarzy, ale byłam sceptycznie nastawiona do pielęgnacji włosów ich marką). 

Zacznę od krótkiego opisania kondycji moich włosów, bo wiem, że jest to ważne przy opiniach produktów do włosów. Zatem moje włosy są po trzech farbowaniach i jednym rozjaśnianiu. Nie rzadko się zdarza, że puszą się i są suche.
Test kosmetyków zaczęłam jeszcze przed rozjaśnianiem więc mogę stwierdzić działanie włosów farbowanych oraz rozjaśnianych.
Zestaw zawiera: szampon wygładzający + maska wygładzająca + serum wygładzające. Dedykowany jest do włosów suchych i zniszczonych oraz po zabiegach fryzjerskich.
Na pierwszy ogień pójdzie szampon. W środku znajduje się 300 ml zawartości, ale niestety nie jest wydajny, bo na moje gęste włosy trzeba wydozować całkiem sporą ilość płynu. Konsystencja jest gęsta, o kolorze żółtym. Zapach jest bardzo przyjemny, nieco typowo fryzjerski i jednakowy dla każdego produktu z zestawu. Szampon dobrze myje skórę głowy i ułatwia rozczesywanie.

Działanie, specyfika i sposób użycia:

Kolejną rzeczą jest maska do włosów. W środku znajduje się 200 ml białej konsystencji i ta akurat jest wydajna. Wystarczy nabrać odrobinę maski aby pokryć dokładnie włosy, które są po niej gładkie i wizualnie wyglądają na zdrowsze. Producent zapewnia skuteczność już po pierwszej aplikacji i to jest prawda. Pozytywnie się zaskoczyłam.
Działanie, specyfika i sposób użycia:

Ostatnią już rzeczą i to moją ulubioną jest satynowe serum wygładzające, które gra tutaj najważniejszą rolę. W środku jest 50 ml produktu i jest on bardzo wydajny, ponieważ wystarczą 2-3 krople aby odczuć działanie na włosach. Kolor serum jest przezroczyste. Już po pierwszym użyciu nabłyszcza włosy, zapobiega puszeniu się, włosy są mięciutkie i delikatne, łatwo się je rozczesuje i chroni końcówki włosów przed rozdwajaniem. Idealne zarówno na mokro, jak i na sucho. Nadaje się do użycia na całą długość włosów.
Działanie, specyfikacja, sposób użycia:

Podsumowując, są to najlepsze produkty jakie miałam kiedykolwiek do włosów i nie spodziewałam się, że zestaw za 20 zł może tak dobrze wpłynąć na stan moich włosów. Działa tak samo dobrze na włosach farbowanych oraz rozjaśnianych. Moim zdaniem największą rolę tutaj odgrywa serum, które można stosować nie tylko do tego zestawu, ale też osobno i będzie nabłyszczać tak samo. Po użyciu super trio włosy nie puszą się, prostowanie włosów nie sprawia żadnych problemów, łatwiej je wymodelować. Zapach na włosach utrzymuje się długo, co bardzo mnie cieszy. Uwielbiam też to, że włosy są leciutkie i miłe w dotyku! Wizualnie wyglądają na zdrowsze, a rozczesywanie nie sprawia problemów. Włosy prezentują się tak samo dobrze, nawet jeśli nie wysuszę ich na noc. 

Miałyście ten zestaw lub inny z Ziaji?
Co innego polecacie do włosów?

19 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten zestaw do pielęgnacji włosów z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego zestawu nie miałam, ale mi olej arganowy nie służy. Teraz używam maski Kozie Mleko od Ziaji i efekty super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam wiele produktów ziaji, ale produktów do włosów jeszcze nie widziałam. Być może się skuszę :) Z innych produktów lubię odżywki babuszki agafii - są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie jest dużo pozytywnych opinii na ich temat, ale jakoś się jeszcze nie skusiłam. Przy najbliższej okazji pewnie jakąś wypróbuję :)

      Usuń
  4. Chyba mojej dziewczynie podeśle wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jeszcze testować tej serii kosmetyków z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, będę musiała przetestowac ten zestaw! Zdecydowanie coś dla mnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Różne mam doświadczenia z Ziają, ale chętnie spróbuję tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam kiedys maske do wlosow Ziaji i wspominam ja bardzo milo, ta seria rowniez wyglada bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami tak jest, że potrzeba czasu i szeregu przetestowanych produktów by trafić na te odpowiednie! :)
    Zaciekawiłaś mnie tymi produktami - na pewno komuś je polecę.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tego zestawu ;)Bardzo ciekawia jestem tych produktów jeśli tak podziałały na twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swego czasu używałam ziaji do włosów, o kolorze niebieskim i żółtym! Ale akurat tej co ty używasz nie widziałam. :)
    Tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dokładnie ten sam zestaw z Ziaja :) Poprawiły stan moich włosów a były bardzo suche i "spalone" od prostownicy

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam produkty z Ziaji - cenię je za jakość i przystępne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze znam tą markę. Ale tych kosmetyków nie kojarzę. Ale ciekawe są

    OdpowiedzUsuń
  15. Ziaja kiedyś używałam teraz tylko kosmetyki z Delia i ewentualnie maseczki marki Lisap.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mają świetne kosmetyki, zwłaszcza za taka cenę. Super post ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Recenzje przy herbacie , Blogger